środa, 9 lipca 2014

Początek.

Witam wszystkich ! ;) 
Od jakiegoś czasu przeglądam Wasze blogi i robótki ręczne, tak więc postanowiłam, że ja też zacznę coś robić :) Zatem ja zajmę się haftem krzyżykowym, bo jest mało skomplikowany ;) Szczerze mówiąc to nigdy niczego nie wyszyłam oprócz zadania w podstawówce na technice, ale każdy może próbować, może coś z tego wyjdzie :) Co prawda mam już trochę muliny, bo pracowałam w pasmanterii i jakoś nie mogłam zabrać się do wyszycia czegokolwiek, więc przyszła najlepsza pora, zmotywowałam się i już dziś spróbuję coś wydłubać :) 

5 komentarzy:

  1. Witam cię i życzę powodzenia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Cie Kochana ;o) no i oczywiście gratuluje samozaparcia ;o) życzę wytrwałości i wielu szalonych pomysłów ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w zakreconej rekodzielem blogosferze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło powitać kolejną zakręconą w krzyżyk.Pozdrawiam.W razie co służę pomocą i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie śladu :)