piątek, 11 lipca 2014

Nadmorski romans #1

Witam. Tak więc jak wspominałam w poprzednim poście zabrałam się za stawianie pierwszych krzyżyków na kanwie :) Czasu miałam niewiele, więc za dużo nie wydłubałam i aktualnie to nie można określić co wyjdzie z tego haftu, ale wstawiam, bo chcę się pochwalić, że coś NAPRAWDĘ zaczęłam :) Obraz będzie przedstawiał "Nadmorski romans". Może nie jest to zbyt efektowny wzór, ale wybrałam taki, ponieważ jest tylko 13 kolorów nici i nie ma skomplikowanych łączeń kolorów :) No i te nici udało mi się prawie skompletować ;] Wielkość obrazu to 106 x 133 krzyżyki. Wyszywam rozdzieloną muliną, czyli trzema niteczkami :)

No i przepraszam za takie amatorskie zdjęcia i wygniecioną gazetę, ale jest z 2008 roku, więc trochę przeszła przez te kilka lat :)

Pozdrawiam :) !

15 komentarzy:

  1. Zapowiada się cudnie, turbo-igły życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafty uwielbiam , więc będę wpadać podziwiać , Witamy w blogowym świecie , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w blogowej krainie:))) Niech początek blogowania przerodzi się w przygodę na długie lata!
    Pozdrawiam serdecznie
    Gosia z Mamelkowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam zostać i tworzyć jak najdłużej :)

      Usuń
  4. Zapowiada się bardzo ciekawie :-) Czekam na więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się piękne dzieło! Trzymam kciuki!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że dołączyłaś do grona haftujących i blogujących :)))
    Haft Jest niezwykle wciągający :)))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć. Ja również zaczęłam przygodę z haftem krzyżykowym. Haftuję od 2013 roku i mam już kilka gotowych obrazków. Tyle, że ja wybrałam na początek metodę łatwiejszą co by mojej cierpliwości nie stracić, czyli haftuję na kanwie z nadrukiem, gdzie obrazek jest namalowany. Trzymam kciuki za Twój pierwszy obrazek i oczywiście czekam na efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spory projekt jak na początek ;) Czekam na postępy. Na przyszłość polecam ucinać większy kawałek kanwy do projektów, bo łatwiej je potem oprawić. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością w przyszłości będzie większa kanwa ;)
      Jak dam radę z tym obrazem to dam radę i z następnymi ;)

      Usuń
  9. Kolejny ciekawy blog się zapowiada :) Życzę powodzenia i wytrwałości.
    Wzorek bardzo ładny, będę zaglądać i obserwować postępy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze koty za płoty:D Haft potrafi być wciągający;-) Będę zaglądać, by zobaczyć postępy;-)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzieś w swoich zbiorach też posiadam taki wzór, miałam go kiedyś zrealizować, ale jakos tak wyszło...:) powodzenia życzę i wytrwałości:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie śladu :)